امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Intelligent Intelligence: How Technology is Transforming Customer Surveys

From AI and ML powered surveys that help create the right questions; to directly capturing insights from responses into CRM systems, we are in the age of intelligent intelligence gathering! We check i...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA082797582B4F0C90F46EA96E0EFEA2&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2farticles%2fbi-ci-decision-science%2fusing-customer-surveys-for-smart-insights%2f&c=9078035576516549128&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment