امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 26, 2020

Up 300% in 5 Years, How Much Higher Can Microsoft Stock Soar?

Microsoft (NASDAQ:MSFT) was once considered a mature tech stock that was owned for stability and income instead of growth. But over the past five years, Microsoft stock rallied roughly 300% as a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A6EAC5B8D154244B63501A36BB6AD2F&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2020%2f04%2f26%2fup-300-how-much-higher-can-microsoft-stock-soar.aspx&c=5517459545494942702&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment