امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 25, 2020

The Complete Guide to Using CRM for Ecommerce

When people think about CRM software, they usually picture a sophisticated tool that is made for salespeople and big businesses. But CRM can help any business, including eCommerce stores. By using CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=46BAC59C92F648109A90097A78859D16&url=https%3a%2f%2fwww.nimble.com%2fblog%2fthe-complete-guide-to-using-crm-for-ecommerce%2f&c=18195442665340967140&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment