امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 25, 2020

HoduSoft Announced Outbound Call Center Software That Increases Agent Productivity

WebRTC Phone - HoduCC software offers an integrated webphone that works on WebRTC technology by Google with Audio and Video calls. CRM Integration - HoduCC has integrated ZOHO CRM software to assist ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB539C1AACE7486C8DFD7B9E2DDA6FC3&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f810938&c=16551918158483218571&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment