امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 26, 2020

Could Coronavirus Lead to More Working From Home?

It’s reasonable to assume that the COVID-19 crisis that’s recently hit the business world is going to leave a lasting impact on virtually all businesses. Sadly, many will not be able to weather the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A6EAC5B8D154244B63501A36BB6AD2F&url=https%3a%2f%2ftechlog360.com%2fcould-coronavirus-lead-to-more-working-from-home%2f&c=5027739194788865143&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment