امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 27, 2020

Salesforce Can't Stop Buying Companies And Should Focus On Profitability

Salesforce has been among the most-protected large cap stocks in the current downturn, only down -7% year-to-date amid a >20% decline in the S&P 500. Salesforce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=60CB7AF3C6C3480D9F731FBA2808F161&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4334652-salesforce-cant-stop-buying-companies-and-should-focus-on-profitability&c=5924110539612550653&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment