امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 27, 2020

Power Up Your Customer Acquisition Process In 2020

The customer acquisition process needs to evolve as your business does. Here are three strategies you can implement this year to improve your customer acquisition process and see better results. To ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DA5F1056DA9142FB9D883DC78A458B86&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2ftheyec%2f2020%2f03%2f27%2fpower-up-your-customer-acquisition-process-in-2020%2f&c=11828469542405034878&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment