امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 26, 2020

Kaizo raises $3M for its AI-based tools to improve customer service support teams

Today comes the latest startup in that category, a Dutch company called Kaizo, which uses AI and gamification to provide feedback on agents' work, tips on what to do differently, and tools to set and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8CD6C93AA6E147F2B4B6170D7339CC38&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fentertainment%2fkaizo-raises-3m-ai-based-153938495.html&c=6626374790301050735&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment