امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 27, 2020

Helping your clients deal with the coronavirus crisis

With a flexible client relationship management (CRM) system in place, you can stay in control of your communications – and do your utmost to support your clients through this emergency. Helping to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=60CB7AF3C6C3480D9F731FBA2808F161&url=https%3a%2f%2fwww.accountingweb.co.uk%2fcommunity%2findustry-insights%2fhelping-your-clients-deal-with-the-coronavirus-crisis&c=8436542585500559783&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment