امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 26, 2020

Building a Data Driven Business Now

Another example could be of a firm that relies heavily on inbound traffic through its call centers (say an e-commerce firm) without proper CRM systems in place to record, manage and maintain the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8CD6C93AA6E147F2B4B6170D7339CC38&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fbusiness-intelligence%2fbuilding-a-data-driven-business-now-02296035&c=5397196168692189892&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment