امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

zipLogix™ Partners with MoxiWorks in Latest zipForm Enterprise-Connect™ Integration for Brokerages

This agreement provides the largest network of real estate professionals in the nation with the opportunity to use zipForm® Plus and MoxiEngage CRM to streamline workflows, maximize efficiency, and en...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6C47757FE6024F719DDE6B94800B4822&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-ziplogixtrade-partners-with-moxiworks-latest-zipform-enterprise-connecttrade-%2f2019%2f01%2f30%2f8891440.htm&c=1897404959728348993&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment