امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Aareon Housing Technology Chosen to Drive Efficiency and Customer Self-Service at Magna

Aareon QL Housing, Aareon QL Financials, Aareon QL CRM, Aareon QL Asset Management, Aareon QL Personnel & Payroll, Aareon 1st Touch Mobile, Aareon 360 Tenant Portal, Aareon QL Reporting Service, Aareo...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6C47757FE6024F719DDE6B94800B4822&url=http%3a%2f%2fvirtual-strategy.com%2f2019%2f01%2f30%2faareon-housing-technology-chosen-to-drive-efficiency-and-customer-self-service-at-magna%2f&c=3453856913948958088&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment