They connected the two systems—along with their mail server, endpoint detection and response, and even their Customer Relationship Management (CRM) system—together using the Splunk Phantom Security Or...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE6217A9DA1A48E2B5BD1AFC0AFDF7DC&url=https%3a%2f%2fwww.splunk.com%2fblog%2f2019%2f01%2f14%2fusing-automation-to-defend-against-the-emotet-apt-at-mcgraw-hill-education.html&c=12030211757513331725&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment