امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

How to be Nimble in Skype

The widget will open on the right-hand side of your screen and (if they are already in your team’s CRM) you can look up email, social, and appointment correspondence they have had with anyone on your ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE6217A9DA1A48E2B5BD1AFC0AFDF7DC&url=https%3a%2f%2fwww.nimble.com%2fblog%2fhow-to-be-nimble-in-skype%2f&c=8692822592667731920&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment