امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Please, I need some help with a Marketing List Query

The query is giving me 11,000 results when the real number, from out old CRM is 37,000. If there is no way to group the conditions with OR, it seems that the query engine is only finding members who m...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=882C58360F8F4D42BB99FDC51DB92210&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2ff%2f117%2ft%2f308777&c=15057930007935063330&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment