امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

D365 In Focus: Top Technology Trends within the Travel Industry

Watch this Dynamics 365 In Focus video to learn how! CRM Solutions for Travel and Hospitality: https://bit.ly/2FTNBuP Download the Travel and Hospitality White Paper: https://bit.ly/2TfdxnD

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=882C58360F8F4D42BB99FDC51DB92210&url=https%3a%2f%2fmsdynamicsworld.com%2fvideo%2fd365-focus-top-technology-trends-within-travel-industry&c=16792104319911194399&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment