امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Lever Launches ADP Workforce Now® Connector to Improve the Speed and Quality of Hiring

Lever’s Talent Acquisition Suite consists of Lever Hire, which combines applicant tracking system (ATS) and CRM functionality in a single platform to power hiring across the entire organization; Lever ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BF2EDD441F64FA4B6A8716B322DA628&url=http%3a%2f%2fthenewsreports.com%2flever-launches-adp-workforce-now-connector-to-improve-the-speed-and-quality-of-hiring%2f64820%2fstaff&c=818418890221715820&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment