امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Running A Connected Warehouse In 2019: Opportunities For Wholesale Distributors

Here are typical integrations in wholesale distribution: Customer experience: To stay competitive, wholesalers need to connect CRM, sales, and procurement to study buying patterns and predict demand, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4BF2EDD441F64FA4B6A8716B322DA628&url=https%3a%2f%2fwww.digitalistmag.com%2fdigital-economy%2f2019%2f01%2f16%2frunning-connected-warehouse-in-2019-opportunities-for-wholesale-distributors-06195795&c=13452689886032884000&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment