امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

I-ON Communications partners with Pacific Pro Football League for first North American Sports ICT Deployment

Pursuant to the three-year partnership agreement, I-ON will provide Pacific Pro with a wide range of technologies and services including, but not limited to, the creation of a SaaS-based CRM platform, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2809F343F24847C49B7FF9B5A7AD754F&url=http%3a%2f%2fwww.mobilitytechzone.com%2flte%2fnews%2f2019%2f01%2f15%2f8882437.htm&c=9447702256701632161&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment