امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

The Return of the Suite

The suite, as it existed back in the early days of this millennium, was built as a monolithic software stack. Just think of how a CRM solution built by SAP, Oracle, or even Siebel looked like. Again, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2809F343F24847C49B7FF9B5A7AD754F&url=http%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fthe-return-of-the-suite%2f&c=14255158823865097442&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment