امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

6 ways advisers can make 2019 their 'prove it' year

1. Client data. How are you using technology to get to know your clients better? How do you use your CRM to gather, store and leverage important details? Without having this immersive data, you can't ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9B693373CA34F4FAA0EB6DC059FBC61&url=https%3a%2f%2fwww.investmentnews.com%2farticle%2f20190115%2fBLOG09%2f190119955%2f6-ways-advisers-can-make-2019-their-prove-it-year&c=15128494366033516226&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment