امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 15, 2019

Global Artificial Intelligence (AI) Industry

Promising Early Stage AI Companies in Advertising and Marketing Sector Possibilities Galore for AI in Digital Marketing Marketing Functions Where AI is Yet Impossible to Deploy AI-Enabled CRM Market: ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D9B693373CA34F4FAA0EB6DC059FBC61&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fglobal-artificial-intelligence-ai-industry-2019-01-15&c=13217584018441065710&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment