امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 9, 2023

"The Ferrari of products" - DPD's Head of Salesforce on why the platform delivers value for the courier firm

Flash forward 13 years and DPD currently runs Salesforce across 39 departments, mainly in central functions. So while the software isn’t directly involved in the delivery of parcels, it’s responsible ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e55d0f2de449eba6f16e993407bd87&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fferrari-products-dpds-head-salesforce-why-platform-delivers-value-courier-firm&c=781469941430824867&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment