امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 20, 2023

Letter: Why we need to ban ‘CRM’

My list of CRM (Crazy Right-Wing Media) news stories drew the response: “Newsmax is great.”; but failed to elicit a corresponding reputable-media example. #STILLWAITING.  LAT posits ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f3dd8d723e4e86aacaf45b6551ed3d&url=https%3a%2f%2fwww.chicoer.com%2f2023%2f02%2f19%2fletter-why-we-need-to-ban-crm%2f&c=10983444115146190902&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment