امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 28, 2023

Thryv Enhances Small Business Platform with Tap-to-Pay, TeamChat, e-Signatures and other New Features

Thryv Holdings, Inc. (NASDAQ:THRY), provider of the Thryv® small business platform, announced enhancements to its SaaS offerings, focused on payments, communications and organization, building new ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63fe85959f9e4be0a984f1045eb89741&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-thryv-enhances-small-business-platform-with-tap-to-%2f2023%2f02%2f28%2f9767849.htm&c=5876492887854782873&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment