امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 12, 2023

Company News for Feb 10, 2023

Shares of Salesforce, Inc. CRM rose 2.4% after reports emerged that hedge fund Third Point LLC owns a stake in the company. Shares of Lucid Group, Inc. LCID plunged 10.6% after the EV maker said ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e997c45937450891b678927b066003&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fcompanies%2fcompany-news-for-feb-10-2023%2far-AA17kBqp&c=16426283254755525021&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment