امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 15, 2023

Omnicom´s consulting firm Credera enters European Market with the launch of Credera Deutschland

Credera, Smart Digital, and Omnicom Precision Marketing Group (OPMG) announced the launch of Credera Deutschland today in Germany. With this first footprint in the European mainland, Credera is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63ed8c68f6b74babb7394e35d03f8ebb&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f02%2f15%2f9760634.htm&c=551008999939633392&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment