امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 9, 2023

Salesforce has 'attractive risk-reward' as more activists get involved: Wedbush

Cloud computing giant Salesforce (NYSE:CRM) has an "attractive" risk-reward at current levels, investment firm Wedbush Securities said on Thursday, notable given the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e57935694e432ea14b4603aa1dc24f&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fother%2fsalesforce-has-attractive-risk-reward-as-more-activists-get-involved-wedbush%2far-AA17hPwN&c=17412388116761414657&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment