امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 19, 2023

Salesforce Drops on Slowing Demand Concerns from Analyst

Shares of Salesforce (NYSE:CRM) are lower today. This can be attributed to a “negative catalyst watch” from analyst Tyler Radke of Citi, who has a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f2b63d29b8419b80661a6d2c16f8ef&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2ftopstocks%2fsalesforce-drops-on-slowing-demand-concerns-from-analyst%2far-AA17CoZu&c=1737825692040919539&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment