امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 11, 2023

5 Applications to Boost Contact Center Performance in a Tough Economy

These innovations are ready to be rolled out and are positioned to help contact center managers achieve their departmental and corporate objectives.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e80e288d8d40468fb38017a521336a&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fColumns-Departments%2fReality-Check%2f5-Applications-to-Boost-Contact-Center-Performance-in-a-Tough-Economy-157111.aspx&c=15284705857764466752&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment