امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 16, 2023

Atento: Fundamentally Unprofitable, Operates In A Declining Industry

Atento is one of the leading providers of CRM BPO in Latin America. Click here to read why I do not believe ATTO stock is an opportunity.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63eea59ecde24223bfb65852ddd7d5fb&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4578823-atento-fundamentally-unprofitable-operates-in-a-declining-industry&c=1307966799633191188&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment