امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 28, 2023

Goldman Sachs Sees at Least 70% Gains in These 2 Stocks — Here’s Why They Could Soar

With signs suggesting inflation is finally being tamed, 2023 opened with hope the Fed will take a less aggressive stance in its efforts to tame it and will start cutting interest rates. However, don’t ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63fe93c9d8744d879448a6dddcb8ed30&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fgoldman-sachs-sees-least-70-150438685.html&c=10857941835747170397&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment