It’s a new kind of relationship with a new generation of customers, with–at its heart–a new set of data,” the co-founder of Salesforce's Web3 studio Marc Mathieu in an interview with Decrypt at NFT ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63fbd49c28a94e509e97f7d8789c1207&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fentertainment%2fwallet-cookie-salesforce-web3-lead-170459735.html&c=15378265451575034368&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment