امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 24, 2023

Why Customer Experience Technology Is Vital to Modern Digital Work Environments

Cloud-based contact centers, integrated with customer relationship management, provide a unified view of the customer journey to agents, wherever they work.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f94dbc56d246ed96e3ffa0e4a48669&url=https%3a%2f%2fbiztechmagazine.com%2farticle%2f2023%2f02%2fwhy-customer-experience-technology-vital-modern-digital-work-environments&c=4099346986009406412&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment