امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 27, 2023

Salesforce (CRM) to Report Q4 Earnings: What's in the Offing?

Salesforce CRM is slated to release fourth-quarter fiscal 2023 results on Mar 1. For the fiscal fourth quarter, the company projects total revenues between $7.932 billion and $8.032 billion (midpoint ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63fd3428102b4bbe8be8274af069ef62&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2ftopstocks%2fsalesforce-crm-to-report-q4-earnings-what-s-in-the-offing%2far-AA17ZgqF&c=9170892356341417021&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment