امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 23, 2023

How Not To Handle A PR Crisis: Learning From FTX And Other Calamities

There are some special human beings who move through the world effortlessly. Behind them, they leave a silky wake of smiles and ease. Misunderstandings are rare. And, when they occur, they are deftly ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f8184e8d034912b310655de1f08d0f&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2f23%2f02%2f31029580%2fhow-not-to-handle-a-pr-crisis-learning-from-ftx-and-other-calamities&c=2566517852219175614&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment