امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 27, 2023

Is SAP serious about CX? A closer look at SAP's pivot to CX for industries

SAP's CX pursuits are flying under the radar - but does that mean SAP lacks a CX strategy or commitment? Check out my review of SAP's latest CX moves, including a catchup with Ritu Bhargava, President ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63fd3428102b4bbe8be8274af069ef62&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fsap-serious-about-cx-closer-look-saps-pivot-cx-industries&c=5578519704762882919&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment