امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 12, 2023

The National Alliance Launches Virtual Reality Experience in Risk Management Program

The National Alliance for Insurance Education & Research proudly announces the first phase of virtual reality experiences within their acclaimed insurance and risk management courses. Unveiled at ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63e96dac6d4d41f181090ffff2b0774f&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fnational-alliance-launches-virtual-reality-133600665.html&c=10525376845831192333&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment