امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 16, 2023

TechSee Releases Open Integration Platform to Bring Remote

TechSee, the global leader in Visual Customer Assistance, announced the launch of their "Open Integration Platform," a full API platform that puts the visual customer experience front and center. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63ee9792c36244a09779f15e641505c6&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-techsee-releases-open-integration-platform-bring-remote-video-%2f2023%2f02%2f15%2f9761129.htm&c=6395629923198930021&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment