TechSee, the global leader in Visual Customer Assistance, announced the launch of their "Open Integration Platform," a full API platform that puts the visual customer experience front and center. The ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63ee9792c36244a09779f15e641505c6&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-techsee-releases-open-integration-platform-bring-remote-video-%2f2023%2f02%2f15%2f9761129.htm&c=6395629923198930021&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment