امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 20, 2023

Here's how Wall Street pros traded 13 Club stocks last quarter, including Salesforce and Disney

This latest batch of regulatory disclosures also provides more clarity on the unusual levels of activist pressure facing Salesforce (CRM), also one of our long-term Club positions. At this point, it's ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f407c5f4004f71a6113fa629d6604e&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2f2023%2f02%2f17%2fwall-street-pros-traded-13-club-stocks-in-q4-including-salesforce-disney.html&c=13742673158971687498&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment