This latest batch of regulatory disclosures also provides more clarity on the unusual levels of activist pressure facing Salesforce (CRM), also one of our long-term Club positions. At this point, it's ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f407c5f4004f71a6113fa629d6604e&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2f2023%2f02%2f17%2fwall-street-pros-traded-13-club-stocks-in-q4-including-salesforce-disney.html&c=13742673158971687498&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment