امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 21, 2023

Jackson Rodriguez: CEO of Web3 CRM Provider 3RM Discusses Business Development Strategies

We sat down with Jackson Rodriguez, founder and CEO of Web3 CRM provider 3RM, to explore some of the key shortcomings of business development in the Web3 space, and discuss what steps need to be taken ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f53d2679d34d76ac01a505794c7cbc&url=https%3a%2f%2fwww.crowdfundinsider.com%2f2023%2f02%2f202447-jackson-rodriguez-ceo-of-web3-crm-provider-3rm-discusses-business-development-strategies%2f&c=17572232836510968030&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment