امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 17, 2023

Elevate Your Project Management with APITable Cloud

Companies can self-host the open-source version of APITable to meet their data security and customization needs. APITable stands out from other no-code database products by offering distinct ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f0133ed72a4f0aa2df946a7f337d4e&url=https%3a%2f%2fit.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f02%2f16%2f9762177.htm&c=305251846322125364&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment