امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 27, 2023

The High Costs of Going Cloud-Native

It also has a goal of using cloud-native technologies and techniques to create and run a Web portal and a mobile app that connects customers to its backend ERP and CRM systems (which aren’t being ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63fd17f6d0424247a7af6bded75ccf2f&url=https%3a%2f%2fwww.datanami.com%2f2023%2f02%2f24%2fthe-high-costs-of-going-cloud-native%2f&c=1965327911349892488&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment