امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 20, 2023

Salesforce, activist investor Elliott in talks to end board challenge

Cloud-based software firm Salesforce Inc and activist investor Elliott Management Corp are in discussions to reach an agreement that may end a possible board challenge, according to two people ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f3eb9bf7064cbd8020f9cff28f65ff&url=https%3a%2f%2fwww.reuters.com%2ftechnology%2fsalesforce-activist-investor-elliott-may-soon-reach-deal-cnbc-2023-02-17%2f%3ftaid%3d63f028f048729e0001dece77&c=13191984393963700429&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment