امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 23, 2023

Leasepath Achieves Third Consecutive Year of Record Growth

Leasepath, the cloud-first intelligent workplace finance origination and customer engagement (CRM) platform built for asset finance, announced another year of growth, marking the third consecutive ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f7fc3a39a34d6fb145403a416c1437&url=https%3a%2f%2fwww.monitordaily.com%2fnews-posts%2fleasepath-achieves-third-consecutive-year-of-record-growth%2f&c=4159810979962299605&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment