امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 22, 2023

Banking CRM Software Market to Reach $39.2 Billion, Globally, by 2031 at 15.7% CAGR: Allied Market Research

Allied Market Research published a report, titled, "Banking CRM Software Market by Offering (Solution and Service), Deployment Mode (On-Premises and Cloud), and Application (Customer Service, Customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63f6a1a6d4ea4a8cad452d0a4bf08178&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fbanking-crm-software-market-reach-115000502.html&c=17662990585713230343&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment