امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 13, 2023

Are hotel restaurants stepping up to the plate?

The easiest way to capture and analyze this information is through an integrated CRM with a single, up-to-date view of each guest, including their key loyalty and hotel stay related data. By bringing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63eadb3426fa484ebf0b4f44988241bd&url=https%3a%2f%2finsights.ehotelier.com%2finsights%2f2023%2f02%2f13%2fare-hotel-restaurants-stepping-up-to-the-plate%2f&c=13941063909457885991&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment