امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 12, 2022

Frost & Sullivan Recognises Vonage as Leader in Growth and Innovation in CCaaS Radar

Vonage, a global leader in cloud communications helping businesses accelerate their digital transformation, has been recognised as a leader in growth and innovation in the latest Frost & Sullivan ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=80d98b1c8149425e83e7f6270ea123d1&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2ffrost-sullivan-recognises-vonage-leader-070000269.html&c=702563202610212301&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment