امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 15, 2022

Worried about being greedy? Here are 3 questions to ask before trimming a winner

These are by no means exhaustive, but are a good starting point to keep us disciplined and check our emotions — which should play no role in selling decisions.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=b4de80feb9cd467bbda97e7e8c9540dd&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2f2022%2f08%2f12%2fworried-about-being-greedy-3-questions-to-ask-before-trimming-a-winner.html&c=15775117656373576670&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment