امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 27, 2022

Demand for Customer Service Management Software across SMEs to Comprise 50% Revenue

The global customer relationship management market is expected to reach USD 164.68 billion by 2032, with a CAGR of 11% from 2022 to 2032. The market’s expansion can be ascribed to the rising use of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0e3978011e0446318f477fdde3d26f15&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fdemand-for-customer-service-management-software-across-smes-to-comprise-50-revenue%2f&c=421451015020323400&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment